Novosti

 

Priznanje za 75 godina uspješnog poslovanja

U prostorijama HGK Županijske komore Varaždin 28. listopada je održano svečano uručenje priznanja "Plaketa Zlatna kuna" za Varaždinsku županiju za 2020. godinu.

Na svečanosti je Ivančici d.d. dodijeljeno posebno priznanje povodom 75. godišnjice uspješnog poslovanja i doprinosa u razvitku gospodarstva Varaždinske županije. Svoje uspješno poslovanje tvrtka kontinuirano unapređuje, što rezultira rastom prodaje dječjih cipelica, kako na domaćem, tako i na inozemnom tržištu. U devet mjeseci ove godine, ostvaren je rast prodaje na inozemnom tržištu za 41%. Strateškim usmjerenjem na održivo poslovanje Ivančica d.d. doprinosi poboljšanju životnog standarda i učinkovitom korištenju imovine i kapitala.

 

Prve cipelice za djecu zaposlenika

Kao društveno odgovorna tvrtka, u listopadu ove godine je Uprava društva Ivančice d.d. darovala svojim zaposlenicima - novopečenim roditeljima prve cipelice za njihove mališane. Cilj ove akcije je pomoć zaposlenicima u prvoj godini roditeljstva.

„Želja nam je da takve akcije budu ustaljena praksa za ubuduće, da svojim zaposlenicima poklonimo prve Froddo cipelice za novorođeno dijete.“ – ističe Predsjednik Uprave Društva, Siniša Zver. Kako većinu zaposlenih u Ivančici d.d. čine žene, Uprava Društva ulaže velike napore u kreiranje programa kojima bi se prilagodili mladim majkama i tako ih zadržali kao svoje zaposlenice, te potaknuli zapošljavanje novih kadrova.

S obzirom da su ciljana skupina branda Froddo djeca, zabrinjavajuća je cjelokupna demografska slika, koja je iz godine u godinu sve lošija. U 2020. godini je negativni prirodni prirast u Hrvatskoj bio -21.178 osoba, od toga u Varaždinskoj županiji -1.115 osoba. Ivančica d.d. podupire i financira brojne humanitarne projekte, sportske udruge, klubove i evente te tako aktivno brine o zdravom razvoju djece i sudjeluje u razvoju lokalne zajednice, ali i društva u cjelini.

 

 

Ivančica d.d. i Froddo – ponosni partneri udruge Obitelji 3+

Početkom 2018. godine osnovana je udruga Obitelji 3+, nezavisna, neprofitna, nevladina, nekonfesionalna i nestranačka organizacija koja promiče, podržava, štiti i zastupa interese obitelji s troje ili više djece.

Cilj udruge je zalaganje za društveno okruženje koje će podupirati i osnaživati 3plus obitelji. U skladu s politikom poslovanja Ivančice d.d., Froddo je jedan od prvih i ponosni partner udruge. S obzirom da smo kao poduzeće društveno odgovorni, te brinemo o interesima zajednice, s velikom radošću i interesom smo se uključili u ovaj projekt. Kvalitetne i odgovorne obitelji, s djecom koja odrastaju u zdravom okruženju temelj su razvoja društva i stvaranja bolje budućnosti.

Na konferenciji za medije, održanoj 16. listopada 2018. u Zagrebu, udruga se predstavila javnosti te prezentirala svoj projekt – 3plus obiteljsku karticu. Kao partner udruge, s veseljem smo sudjelovali na konferenciji. Više o udruzi i ostalim partnerima pročitajte na https://obitelji3plus.hr/

 

Ivančica d.d. Ivanec počela s gradnjom logističko-distributivnog centra u Poslovnoj zoni Ivanec

Na poslovnoj parceli ukupne površine od oko 9.000 četvornih metara ovih je dana najveća ivanečka tvornica – Ivančica d.d. Ivanec otvorila radove na gradnji novog poslovnog objekta – logističko-distributivnog centra

Po riječima predsjednika uprave, Siniše Zvera, gradi se objekt površine 2.700 četvornih metara korisnog prostora.

- Riječ je o visokoregalnom skladištu opremljenom odgovarajućom informatičkom infrastrukturom, a koji će biti u funkciji skladištenja i otpreme naših proizvoda kupcima. Poznato je da je Ivančica tradicionalni izvoznik sa značajnim rastom izvoza dječje obuće Froddo. Froddo dječju obuću izvozimo u četrdesetak zemalja svijeta, a najveći udio u izvozu odnosi se na zemlje EU.  Od dana narudžbe do ugovorenog roka isporuke je period od nekoliko mjeseci kada proizvedenu robu moramo skladištiti, pakirati i pripremiti za isporuku kupcima.

- Zbog velikog broja artikala dječje obuće i oko 900 kupaca kojima svake sezone isporučujemo naše proizvode, potrebno je stvoriti optimalne uvjete za skladištenje, pakiranje i otpremu robe kupcima u ugovorenim količinama i ugovorenim rokovima isporuke. Budući da na matičnoj lokaciji tvrtke nemamo dovoljno raspoloživog prostora, koristimo i unajmljena skladišta što nam stvara određene troškove i organizacijske gubitke. Na postojećoj matičnoj lokaciji tvrtke nema uvjeta za dogradnju prostora tako da smo se odlučili na gradnju u Poslovnoj zoni Ivanec.

Gradnja objekta povjerena je domaćem izvođaču, tvrtki MIPCRO Ivanec, a centar treba biti dovršen do kraja travnja 2019. godine.