Novosti

ETIČKI KODEKS 

 

S 1. siječnja 2023. Republika Hrvatska uvodi euro kao novu službenu valutu koji će zamijeniti hrvatsku kunu. U skladu s time, Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja je u suradnji s Koordinacijskim odborom za prilagodbu gospodarstva i zaštitu potrošača uspostavilo Etički kodeks koji je namijenjen svakom poslovnom subjektu u financijskom i nefinancijskom sektoru koji radi u Republici Hrvatskoj i posluje u izravnom odnosu s potrošačima, a u svrhu pouzdanog i transparentnog uvođenja eura u Hrvatskoj i stvaranja sigurnog okruženja za potrošače.

Od poslovnih subjekata očekuje se da posluju u skladu s načelima Etičkog kodeksa te tako kontinuirano doprinose transparentnosti i zaštiti potrošača u procesu uvođenja eura. Poslovni subjekti pristupanje Etičkom kodeksu mogu zatražiti od sredine kolovoza, a isto je učinila i tvrtka Ivančica d.d.

Pristupanjem Etičkom kodeksu, stekli smo pravo na postavljanje vizualno – identifikacijske oznake te prihvaćamo i jamčimo provedbu načela Etičkog kodeksa. Osnovna načela Etičkog kodeksa koja jamčimo provoditi su:

  1. Postupak uvođenja eura nećemo zloupotrijebiti za neopravdano povećanje cijena roba i usluga unatoč tome što se cijene formiraju na temelju ponude i potražnje na slobodnom tržištu;
  2. Preračunavanje cijena i drugih novčanih iskaza vrijednosti te njihovo zaokruživanje obavljat ćemo isključivo po fiksnom tečaju konverzije u njegovom punom brojčanom iznosu te u skladu s matematičkim pravilima zaokruživanja;
  3. Na prodajnim mjestima i Internet stranicama dvojno ćemo iskazivati cijene i druge novčane vrijednosti za sve robe i usluge u kuni i euru u razdoblju dvojnog iskazivanja cijena, od 5. rujna 2022. do 31. prosinca 2023.;
  4. Prilikom provođenja promotivnih i marketinških aktivnosti prikazivat ćemo dvojno iskazane cijene i druge novčane iskaze uvijek prikazujući i ključni i fiksni tečaj konverzije;
  5. Fiksni tečaj konverzije bit će istaknut na računima, u prodajnom prostoru, Internet stranici na jasan, čitljiv, vidljiv i lako uočljiv način s ciljem što jednostavnijeg preračunavanja i zaokruživanja cijena i drugih novčanih iskaza vrijednosti za potrošače:
  6. Radnici naših poslovnih subjekata bit će pravodobno informirani i osposobljeni vezano uz postupak uvođenja eura kako bi potrošačima na što transparentniji način objasnili pravila o preračunavanju i zaokruživanju cijena i drugih novčanih iskaza vrijednosti te dvojnom iskazivanju u okviru svoje djelatnosti;
  7. U razdoblju dvojnog optjecaja posebna pažnja će se posvetiti pravilnom i jasnom preračunavanju ostatka iznosa koji se mora vratiti potrošaču u eurima.

Inicijativa se provodi pod sloganom „Svaki cent se broji, svaka kuna se računa“, a logotip i slogan inicijative postavljeni su na prodajnim mjestima i web stranici.

 


Integracija stranih zaposlenika u društveni život lokalne zajednice

Ivančica d.d. od 2019. godine zapošljava strane radnike iz Nepala i Šri Lanke, koji su se dobro uklopili u radno okruženje, te stekli prijateljstva s domaćim zaposlenicima.

Početkom lipnja je u ivanečkom gradskom parku organizirana manifestacija „Festival kulturne raznolikosti“, koja se provela u sklopu projekta „Multikulturna integracija“.  Cilj je integracija stranih zaposlenika te da se građani Ivanca na zanimljiv način upoznaju s običajima i kulturom novih sugrađana zaposlenih u ivanečkim tvrtkama. Ovoga puta riječ je bila o radnicima iz Nepala i Šri Lanke zaposlenim u Ivančici d.d. Ivanec.

Foto: Grad Ivanec

Pripremala su se razna nacionalna jela, kao što su pikantna jela od piletine, svinjetine, tune i raznog povrća te ljutkasti umaci s egzotičnim začinima, a sve to uz čaj iz Sri Lanke (bivšeg Cejlona). Građani Ivanca su se u velikom broju odazvali manifestaciji te su uživali u gurmanskim specijalitetima nacionalnih kuhinja, te su ubrzo prevladane kulturne i jezične barijere. 

Foto: Grad Ivanec

Projekt provela Srednja škola Ivanec, financira ga Varaždinska županija, a partneri na projektu su Klub mladih i Grad Ivanec, koji je za održavanje manifestacije osigurao svu potrebnu logistiku. Ivančica d.d. je podržala ovaj projekt.

Foto: Grad Ivanec


Kolektivni izlet zaposlenika

Osim što aktivno brinemo o lokalnoj zajednici uključivanjem u razne projekte, donacije i sponzorstva, veliku pažnju posvećujemo svojim zaposlenicima. Kao nagradu i znak zahvale za uloženi trud, doprinos i predani rad, tvrtka je organizirala i financirala izlet za sve zaposlenike Ivančice d.d.

U nekoliko grupa, tijekom svibnja,  zaposlenici su posjetili NP Plitvička jezera, a u lipnju će u izletu uživati i maloprodajno osoblje. S obzirom da su zbog pandemije COVID-19 u prethodnih nekoliko godina izostale tradicionalne proslave za kraj godine, proljetni izlet bio je idealna prilika za neformalno druženje, opuštanje i bolje međusobno upoznavanje zaposlenika. 

 


 

Dodjela posebnih sredstava za razvoj novih tehnologija i poslovnih procesa u cilju zapošljavanja i održavanja zaposlenosti u Integrativnim radionicama

 

Ivančica d.d. potpisala je ugovor sa Zavodom za vještačenje, profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom o dodjeli posebnih sredstava

U skladu s potrebom kontinuiranog unapređenja poslovanja u cilju povećanja konkurentnosti i održivosti poslovanja Radne jedinice za zapošljavanje osoba s invaliditetom RJ IVANČICA (integrativna radionica) i Ivančice d.d. u cjelini, Uprava Društva pripremila je Projekt nabave opreme za RJ IVANČICA u vrijednosti od 3.465.644,00 kuna. 

Projekt je prijavljen na Javni natječaj o dodjeli posebnih sredstava za razvoj novih tehnologija i poslovnih procesa u cilju zapošljavanja i održavanja zaposlenosti u integrativnim radionicama, raspisan od strane Zavoda. Nakon dobivanja pozitivne ocjene, 10. prosinca 2021. godine Ivančica d.d. potpisala je Ugovor o dodjeli posebnih sredstava sa Zavodom za vještačenje, profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom u iznosu od 3.461.038,12 kuna.

Ukupni iznos sredstava dodijeljen je isključivo za nabavu novih tehnologija i opreme za proizvodnju u svrhu zapošljavanja i održavanja zaposlenosti osoba s invaliditetom.

Projekt uključuje i nabavu brizgalice s pripadajućim alatima za proizvodnju vlastitih personaliziranih TR đonova. Do sada je realizirano 45% projekta, a do sredine 2022. godine projekt će biti u potpunosti realiziran.

Ovim projektom će se:
- olakšati rad osoba s invaliditetom,
- osigurati zapošljavanje osoba s invaliditetom u Radnoj jedinici prema planu kadrova,
- smanjiti rizik poremećaja u dobavi repromaterijala, zahvaljujući vlastitoj proizvodnji đonova,
- povećati dodana vrijednost i ostvariti pozitivni financijski efekti u poslovanju Društva i Radne jedinice,
- proširiti proizvodni asortiman na izradu dijelova obuće, smanjiti uvoz i zavisnost od vanjskih dobavljača, čime će se povećati sigurnost snabdijevanja i poboljšati pravovremenost isporuka prema kupcima,
- unaprijediti proizvodnja postojećih proizvoda, te povećati fleksibilnost proizvodnje s ciljem povećanog plasmana na ino tržišta.

Kontakt osoba za više informacija: Anica Bukovec

 

                           

 

Ovaj projekt financira Zavod za vještačenje, profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom.

Sadržaj ove objave isključiva je odgovornost poduzeća Ivančica d.d.

 


 

Priznanje za 75 godina uspješnog poslovanja

U prostorijama HGK Županijske komore Varaždin 28. listopada je održano svečano uručenje priznanja "Plaketa Zlatna kuna" za Varaždinsku županiju za 2020. godinu.

Na svečanosti je Ivančici d.d. dodijeljeno posebno priznanje povodom 75. godišnjice uspješnog poslovanja i doprinosa u razvitku gospodarstva Varaždinske županije. Svoje uspješno poslovanje tvrtka kontinuirano unapređuje, što rezultira rastom prodaje dječjih cipelica, kako na domaćem, tako i na inozemnom tržištu. U devet mjeseci ove godine, ostvaren je rast prodaje na inozemnom tržištu za 41%. Strateškim usmjerenjem na održivo poslovanje Ivančica d.d. doprinosi poboljšanju životnog standarda i učinkovitom korištenju imovine i kapitala.

 


 

Prve cipelice za djecu zaposlenika

Kao društveno odgovorna tvrtka, u listopadu ove godine je Uprava društva Ivančice d.d. darovala svojim zaposlenicima - novopečenim roditeljima prve cipelice za njihove mališane. Cilj ove akcije je pomoć zaposlenicima u prvoj godini roditeljstva.

„Želja nam je da takve akcije budu ustaljena praksa za ubuduće, da svojim zaposlenicima poklonimo prve Froddo cipelice za novorođeno dijete.“ – ističe Predsjednik Uprave Društva, Siniša Zver. Kako većinu zaposlenih u Ivančici d.d. čine žene, Uprava Društva ulaže velike napore u kreiranje programa kojima bi se prilagodili mladim majkama i tako ih zadržali kao svoje zaposlenice, te potaknuli zapošljavanje novih kadrova.

S obzirom da su ciljana skupina branda Froddo djeca, zabrinjavajuća je cjelokupna demografska slika, koja je iz godine u godinu sve lošija. U 2020. godini je negativni prirodni prirast u Hrvatskoj bio -21.178 osoba, od toga u Varaždinskoj županiji -1.115 osoba. Ivančica d.d. podupire i financira brojne humanitarne projekte, sportske udruge, klubove i evente te tako aktivno brine o zdravom razvoju djece i sudjeluje u razvoju lokalne zajednice, ali i društva u cjelini.

 

 

Ivančica d.d. i Froddo – ponosni partneri udruge Obitelji 3+

Početkom 2018. godine osnovana je udruga Obitelji 3+, nezavisna, neprofitna, nevladina, nekonfesionalna i nestranačka organizacija koja promiče, podržava, štiti i zastupa interese obitelji s troje ili više djece.

Cilj udruge je zalaganje za društveno okruženje koje će podupirati i osnaživati 3plus obitelji. U skladu s politikom poslovanja Ivančice d.d., Froddo je jedan od prvih i ponosni partner udruge. S obzirom da smo kao poduzeće društveno odgovorni, te brinemo o interesima zajednice, s velikom radošću i interesom smo se uključili u ovaj projekt. Kvalitetne i odgovorne obitelji, s djecom koja odrastaju u zdravom okruženju temelj su razvoja društva i stvaranja bolje budućnosti.

Na konferenciji za medije, održanoj 16. listopada 2018. u Zagrebu, udruga se predstavila javnosti te prezentirala svoj projekt – 3plus obiteljsku karticu. Kao partner udruge, s veseljem smo sudjelovali na konferenciji. Više o udruzi i ostalim partnerima pročitajte na https://obitelji3plus.hr/

 

Ivančica d.d. Ivanec počela s gradnjom logističko-distributivnog centra u Poslovnoj zoni Ivanec

Na poslovnoj parceli ukupne površine od oko 9.000 četvornih metara ovih je dana najveća ivanečka tvornica – Ivančica d.d. Ivanec otvorila radove na gradnji novog poslovnog objekta – logističko-distributivnog centra

Po riječima predsjednika uprave, Siniše Zvera, gradi se objekt površine 2.700 četvornih metara korisnog prostora.

- Riječ je o visokoregalnom skladištu opremljenom odgovarajućom informatičkom infrastrukturom, a koji će biti u funkciji skladištenja i otpreme naših proizvoda kupcima. Poznato je da je Ivančica tradicionalni izvoznik sa značajnim rastom izvoza dječje obuće Froddo. Froddo dječju obuću izvozimo u četrdesetak zemalja svijeta, a najveći udio u izvozu odnosi se na zemlje EU.  Od dana narudžbe do ugovorenog roka isporuke je period od nekoliko mjeseci kada proizvedenu robu moramo skladištiti, pakirati i pripremiti za isporuku kupcima.

- Zbog velikog broja artikala dječje obuće i oko 900 kupaca kojima svake sezone isporučujemo naše proizvode, potrebno je stvoriti optimalne uvjete za skladištenje, pakiranje i otpremu robe kupcima u ugovorenim količinama i ugovorenim rokovima isporuke. Budući da na matičnoj lokaciji tvrtke nemamo dovoljno raspoloživog prostora, koristimo i unajmljena skladišta što nam stvara određene troškove i organizacijske gubitke. Na postojećoj matičnoj lokaciji tvrtke nema uvjeta za dogradnju prostora tako da smo se odlučili na gradnju u Poslovnoj zoni Ivanec.

Gradnja objekta povjerena je domaćem izvođaču, tvrtki MIPCRO Ivanec, a centar treba biti dovršen do kraja travnja 2019. godine.