Naša priča

Medo

Povijest

Ivančica je osnovana kao maleni obrt skupine postolara. Uzajamnom pomoći, nadogradnjom znanja i mukotrpnim radom postali smo tvrtka s preko tisuću zaposlenih – danas vodeći proizvođač obuće u Hrvatskoj. Broj je narastao, ali duh početnog entuzijazma i solidarnosti ostao je isti – još od davne 1946 godine.

Kvaliteta

U Ivančici se dnevno proizvede 5.000 pari cipela. Kako čovjek u prosjeku dnevno napravi 18.000 koraka, a dijete čak i više, smatramo da je svaki od tih koraka naša odgovornost, ali i naša nagrada.

Odgovorno smo poduzeće, svojim potrošačima nudimo zdravstveno ispravan proizvod koji je kontroliran u svim fazama nastanka proizvoda. Svaka cipela koju nudimo na tržištu proizvedena je na ekološki način bez štetnih tvari i spojeva kao što je Chrom – VI. Također, u proizvodnji obuće koristimo isključivo ljepila na bazi vode. Proizvodimo cipelice koje brinu o okolišu jednako kao i o zdravlju djeteta.

Vrijednosti branda

Svako je stopalo, baš kao i dijete, različito. Mi to znamo. I zato pronalazimo ljepotu u razvoju i proizvodnji naših cipela. Birajući individualni pristup obećajemo da ćemo stvarati prema željama djece i roditelja te svakom djetetu pristupati posebno čineći ga sretnijim i snažnijim.

Medo

Certifikati kvalitete i nagrade

U srpnju 2010. uveli smo sustav upravljanja kvalitetom sukladno zahtjevima certifikata ISO 9001:2008, koji kupcima garantira najviši mogući nivo kvalitete proizvoda i usluga u djelatnostima proizvodnje, veleprodaje i maloprodaje obuće.

Posjedujemo i certifikat ISO 14001, sustav upravljanja zaštitom okoliša. Taj je certifikat dokaz kako se brinemo o tome da utjecaji proizvodnih aktivnosti budu maksimalno kontrolirani, a na okoliš utječu na najmanji mogući način.

U svom poslovanju koristimo SAP ERP poslovni informacijski sustav. SAP poslovni sustav doprinosi optimizaciji poslovnih procesa – olakšava povezanost procesa i komunikacije u cilju postizanju optimalnih učinaka u svim dijelovima poslovanja – a posebno kvalitete proizvoda.

Kao Ivančica d.d. i brand Froddo nositelji smo brojnih nagrada i priznanja za kvalitetu i dizajn. Kvalitetu Froddo cipelica prepoznali su i ocijenili stručnjaci i potrošači, pa je tako nagrađen statusom Superbrands 2009. i 2010. godine.

Godine 2012. osvojili smo Superbrands Croatia’s Choice. U tom se odabiru koriste standardizirani kriteriji koji se primjenjuju u više od devedeset zemalja svijeta. Pri odabiru važni su kvaliteta, pouzdanost, razlikovnost i emocionalni naboj, a uveden je i novi, dodatni kriterij Ekološke odgovornosti.

Jedna od značajnijih nagrada svakako je i Zlatna medalja za funkcionalnost Froddo proizvoda kojom smo u rujnu 2010. nagrađeni na BTS sajmu u Poznanu u Poljskoj, te nagrade Zlatni ključ u kategoriji za najboljeg izvoznika u Austriju u 2008. te 2009. godini.

Nagrada koju dodjeljuje udruga Hrvatski izvoznici – Platinasti ključ, dobili smo 2014. godine kao posebno priznanje najboljim izvoznicima koji su dokazali kontinuitet u izvrsnosti kroz proteklih šest godina dodjele nagrade Zlatni ključ.